Monday 12 July 2010

Apa kena-mengena?

Seriously, apa kena-mengena dengan kualiti hidup kau sekarang?

Maksud aku, kalau aku tak buat apa-apa pun pasal benda itu, apa yang buat kau merana. Benda tu benda kecil sahaja lah. Kau tu yang besarkan perkara kecil. Kau tu yang bersikap drama queen, diva, dan sebagainya. Over nyah, kau faham?

Tolonglah, tak payah nak buat sinetron kat sini. Aku tahu kau belajar semua benda tu. Tapi tak payah lah nak buat aksi babak-babak yang kau dah belajar kat aku. Suka hati aku lah nak buat apa. Kau jangan lah jenguk aku kalau macam begitu rupanya sampai buat kau merana.

Lepas tu janganlah buat aku rasa bersalah. Memang dari dulu sampai sekarang, kalau aku dengan kau, bersalah je aku rasa. Aku rasa macam apa aku buat, sedikit pun, memang palit, palat, dan sebagainya.

Dan sebagainya, dan sebagainya, dan lain-lain. Aku malas dah nak tulis panjang-panjang.

1 comment:

  1. huish....
    marah benar sang pria ni....
    ko kene ape ni????
    terjebak ngan skandal ker??

    ReplyDelete