Saturday 14 February 2009

Deppressionisme.

Aku rasa kini aku semakin menjadi seperti dahulukala.

Maksud aku, aku dahulu ada depression.

Kini, aku rasa macam aku sedang memasuki fasa tersebut semula selepas sekian lama meninggalkannya gara-gara tamat peperiksaan.

Dan aku rasa sebab aku masuk balik fasa depression aku adalah kerana keputusan nanti.

Dan aku rasa semakin malas untuk sambung blog ini. Minta maaf.

Aku rasa aku nak delete blog ini.

Aku rasa aku nak berhenti kerja.

Aku rasa aku nak buat blog baru, sebagai memperbaharui diri aku, kot. Mungkinlah.

Aku rasa aku nak jadi seorang optimistik yang betul-betul punya. Bukan seorang pesimistik yang berselindung di bawah pakaian seorang yang optimistik.

Tetapi adakah aku mampu melakukan semua itu, lagi-lagi kalau boleh aku nak buat semua itu sebelum keluar keputusan.

Here's to the start of seomthing new, but not now. Not yet.

No comments:

Post a Comment