Friday 28 May 2010

After years of dreaming and sleeping.

Baru sahaja tadi selesai memandu kereta di jalanraya. Aku agak bangga dengan diri sendiri kerana tidak mudah panik. Cuma aku mudah hilang fokus dan cepat tengok pada pemandangan dan orang-orang yang lalu tepi jalan. Sebab itu aku susah sikit nak memandu kereta. Aku ada ADD. Attention Deficit Disorder. Satu penyakit mental yang aku main-main diagnos pada diri sendiri walhal tak menghidap pun penyakit tu. Aku memerlukan alasan sebenarnya.

Walaubagaimanapun, aku rasa gembira tadi ketika memandu. Dalam kepala tak henti-henti fikir:

"Wah, i'm actually driving on the big road."

Dan aku seringkali terfikir nak nyanyi Out On The Open Road lagu di dalam cerita Goofy Movie. Hoping that everybody would burst ointo song. If only life were a musical.

Anyways, good luck to myself.

No comments:

Post a Comment