Monday 24 May 2010

It just gets on my nerves.

Aku tahu lah itu cara kau nak ingati aku, atau cara kau nak mendekati aku, atau cara nak berbaik dengan aku atau apa-apa cara yang sesuai lah, namun aku tidak berapa suka lah dengan cara kau itu. Bukannya cara kau itu tidak baik atau tidak senonoh, cuma agak menjengkelkan aku, dan menyemakkan sahaja.

Tetapi jangan terasalah sangat. Aku ini neat freak. Aku perlu berada dalam situasi atau tempat yang neat atau organised.

Ok, aku boleh dengar kat belakang tu ada orang gelak bila aku cakap aku neat freak sebab sesiapa yang pernah tengok bilik aku atau ruang meja aku belajar memang tidak nampak sekemas yang disangka. Tetapi, aku tak kata pun aku ni seorang yang kemas. Aku ini neat freak berdasarkan standard aku.

Apa yang aku maksdukan adalah, bagi aku, sekurang-kurangnya aku tahu kat mana aku simpan pensel, kat mana aku simpan sharpener semua itu. Itu neat bagi aku, dan organized. Dan itu yang aku suka.

itu adalah perfecatamundo!

2 comments: