Thursday 8 April 2010

Alang-alang aku tengah merah membara.

Aku ada terumpa satu facebook group "saya benci lelaki yang tak pergi solat jumaat".

Boleh aku panggil kau bodoh tak? Habis tu lelaki yang tak solat lima solat wajib tu kau tak benci pulak? Lelaki hanyalah lelaki islam kalau dia pergi solat jumaat je lah?

Aku bukannya nak pertahankan lelaki yang tak pergi solat jumaat, TETAPI macamlah kau tu pergi solat jumaat. Walaupun kau perempuan, tak salah kalau kau pergi. Kalau aku ajak pergi solat jumaat, macam lah kau nak kata Ya.

Jadi tak payahlah nak benci orang-orang yang tak sempurna ni. Kau tu pun tak sempurna lah. Siap pernah bercouple lagi. Aku tahu ayat ini cliche se-cliche yang boleh tetapi aku nak jugak guna. cerminlah diri sendiri.

aku perasan yang benda ini kecil, but the fuck i care. aku tengah rasa nak marah ni dan benda pertama yang aku jumpa tadi adalah facebook group itu, jadi sucks o be you.

No comments:

Post a Comment