Thursday 17 March 2011

Tergendala.

Aku faham nak dekat sebulan aku tak kemaskini blog aku ini. Banyak yang terjadi yang memungkinkan aku untuk tidak membuka blog dan isinya dengan coretan-coretan hati aku.

Salah satu sebabnya adalah aku dapat pulang ke tanah air untuk bercuti buat seketika. Alhamdulillah dapat berjumpa dengan keluarga tersayang, sahabat terdekat, kucing terlama, rumah tercinta sambil-sambil dapat menikmati makanan-makanan yang sudah lama tidak dijamah dan berjalan-jalan sekitar kawasan yang sudah lama tidak dijejaki. Sekali lagi Alhamdulillah diberi kesempatan dan kenikmatan ini.

Seperti biasa, mari kita menikmati menggunakan panca indera penglihatan kita, alang-alang tu kan.































Terima kasih untuk masa yang diberi dan untuk kesempatan yang diluangkan bersama. Hidup tiada makna kalau kita tak manfaatkannya.

No comments:

Post a Comment