Sunday 19 October 2008

Sebab-musabab.

Baiklah, pertama sekali saya ingin jelaskan apa sebabnya saya bertukar bahasa. Kamu pun mestilah sudah perasan bahawa sekarang ini saya menggunakan bahasa ibunda kan sebagai bahasa pengantaraan saya dalam blog ini. Saya tahu kamu tidak tertanya-tanya, tetapi untuk memuaskan nafsu dan ego saya yang fikir saya ini ada peminat(*batuk kuat-kuat sampai berdarah), saya ingin jelaskan sebab saya menggunakan bahasa Melayu.

SPM. terima kasih.

Tetapi ini tidak bermakna saya tidak akan gunakan bahasa kegemaran saya, English, oh tidak. Apabila saya tidak tahu sesuatu perkataan bahasa melayu, mungkin saya akan gunakan termnya dalam English.

Kedua, sebab saya senyap pada masa ini, sebenarnya banyak sebab. Dan sebenarnya bukan senyap ataupun sudah lama tidak online walhal banyak entri yang sudah saya mulakan, tetapi memandangkan saya ini seorang yang procrastinator, saya tidak dapat siapkan post tersebut lantaran jadilah draft. Sebabnya adalah berikut:

SPM. terima kasih.

Tetapi ini tidak bermakna saya tiada idea atau buah fikiran, oh tidak, cuma saya tak sempat(kononnya) untuk menyiapkan entri yang sudah menjadi draft.

Ketiga, sebab saya bagai tidak online di myspace adalah kerana banyak sebab. Baiklah, saya tipu, sebabnya dua sahaja. Sebab pertamanya kamu boleh merujuk kepada sebab-sebab di atas. Sebab keduanya, adalah kerana benda alah bawah ini:



Azuan Ayob's Facebook profile

4 comments:

  1. ahah yeah, itu pun saja je nak buat nak letak kat sini.

    ReplyDelete
  2. wan,
    salam. me cusin!

    hapie burpday. belated one, me sorry.
    sorry me late to vish ya.

    *been reading ur entries*
    ^_^

    all the best, lil bro
    may god bless you in whuteva u do

    -sis-
    inggelish tchr
    jb

    ReplyDelete
  3. wasalam, thank you. :D

    haha sorry lah wan punya blog ini censored sikit.

    terima kasih and may god bless you too. :D

    ReplyDelete