Monday 17 November 2008

Entri yang sudah lama tergendala.


Kepada semua peminat-peminat Troy Bolton dan Gabriella Montez dan watak-watak lain di dalam High School Musical, saya di sini ingin memaklumkan kepada kamu semua bahawa saya sudah pergi tonton cerita terbarunya, dua kali.

Satu, kalau tidak silap saya, satu hari selepas dia keluar di pawagam dan kemudiannya pada keesokan hari tersebut. Saja je nak bangga dengan kamu semua kerana saya dapat tengok cerita itu awal daripada kamu, walaupun saya ini bukan peminat High School Musical.

Dan di sini juga saya ingin mengambil kesempatan untuk mengatakan bahawa:

High School Musical is like Grease without sex.

Dan kepada kamu semua yang tidak tahu apa kebende itu Grease, itu tandanya kamu adalah SQUARE.

Dan kalau kamu tidak paham apa maksud square, itu ertinya kamu adalah L.A.M.E.

Itu je.

7 comments:

  1. ahaha.
    tahniah.
    anda tgk 2 akli.
    saya satu saja.

    ReplyDelete
  2. act,
    bagaimana grease without sex?

    ReplyDelete
  3. ahaha, pernah tengok cerita grease tak?

    ReplyDelete
  4. ahaha, pernah tengok cerita grease tak?

    ReplyDelete
  5. ahaha kamu perlu pinjam cd grease saya dan tonton. memang HSM ada iras-iras dengan Grease.

    ReplyDelete
  6. ok.
    nnt saya pinjam.
    bile nak bg?
    ahah.

    ReplyDelete