Saturday 22 November 2008

Aku sedang jerit kuat-kuat dalam hati.

Aku tak kisah apa kamu orang nak cakap pasal aku. Apa-apa pun aku bahagia kerana aku gemarkan Joshua Radin. Aku suka dia, aku suka lagu dia dan paling penting sekali,

Aku suka muzik video dia yang baru dibuat oleh Zach Braff, iaitu pelakon feveret aku dalam cerita Scrubs. So, be a nice blog-reader and watch this video down here, okie dokie?

Seriously, i am so f-ing happy right now.




Now i feel like dying and go to heaven or hell, don't really matter.


Nota tambahan: Hazriq, sila layari ini untuk tahu lebih lanjut.

4 comments:

  1. mcm manakah kamu tahu Zach Braff yang buat?
    bagaimana bagaimana?

    ReplyDelete
  2. oh ada satu article dia cakap, and of course lah Zach Braff buat, dia itu kawan Josua, dan muzik video joshua yang dulu tuh Zach Braff jugak yang tolong buatkan. I mean direct.

    ReplyDelete
  3. aahha.
    saya dah baca article ke tu.
    thanks for the link. ;]

    ReplyDelete