Tuesday 18 November 2008

Sell your soul for rock and roll!

Saya baru sahaja selesai menonton season pertama siri televisyen lawak ini. Memang satu cerita yang kelakar dan original. Pandai mereka buat saya gelak kerana jarang bagi saya untuk bergelak-ketawa disebabkan suatu aksi yang dilakonkan dalam sesebuah filem/siri tv/drama.

Kamu patut tengok. Period.



Oh, dan sepanjang masa saya menduduki kertas Addmaths tadi saya tidak henti-henti bermantera dengan diri saya.

"Bunuh diri adalah dosa besar".

Ayat itu kamu darab dengan infinity.

3 comments:

  1. ahha.
    reaper ke?
    saya tgk kat ch 711 shj.
    tp lawak die mmg bodoh ckit.
    ahaha

    ReplyDelete
  2. best kan? memang menggembirakan hatiku yang murung.

    ReplyDelete
  3. ahaha.
    tp kadang kadang.
    bodoh je lawak die!

    ReplyDelete