Friday 28 November 2008

Masalah.

Aku tahu sejak dua menjak(a tribute to MM) ini aku ini asyik fikir pasal masalah sahaja. Tidak kiralah masalah yang sudah timbul atau sedang menimbulkan diri, malah masalah yang aku jangkakan akan timbul pun aku tetap fikirkan.

Dan sekarang masalah yang timbul adalah, family aku sudah tahu yang aku ada blog. Malu gila ok. Sekarang baru aku tahu apa perasaan Farim, kan?

Urgh. Aku rasa selepas ini aku nak lenyapkan kot blog ni. Bukan sebab nak, tapi terpaksa.

Ataupun, mungkin aku tukar sahaja url. Tapi still mereka akan jumpa balik.

Dilemma, dilemma.

3 comments:

  1. hahaha.
    c'mon la wan..
    lepak je ok.
    l8r everibody in the family will join us on the net. blogging.
    ok ape..?
    notice how small the werld we live in?
    o yes,mrs A.B.I told me that she loves reading blog.

    and,
    hahaaha again.
    salam.

    ReplyDelete
  2. macam mana dorg find out? takuttt kan?

    ReplyDelete
  3. hahaha kak saufiah, tapi maluleee. kak saufiah baca pun wan dah rasa malu gila. Mrs A.B.I. ibu wan ke? ibu memang suke baca mahathir punye. yang chedet tuh.

    Farim, tahu takpe. Azuan bookmark kan azuan punye blog. Lepas tuh girlfriend abang azuan dapat tahu. ahaha jadi domino effect lah.

    ReplyDelete