Monday 3 November 2008

Semoga "F equals to M.A." bersamamu.

Sedang kawan-kawan aku sibuk mengulangkaji, membuat segala persediaan terakhir mereka di sekolah, aku sibuk di rumah menembak tentera Storm Troopers dari Empire Of the Republic dalam permainan komputer Star Wars.

Setiap orang ada cara mereka tersendiri. Tiada satu cara yang ditetapkan oleh apa-apa badan yang mewajibkan kita semua untuk "freak out" dengan membaca dari pagi sampai petang. Setiap orang berlainan cara mereka dan mungkin inilah cara saya melepaskan stress saya. Meringankan beban saya yang semakin lama semakin bertambah, bukan berkurang.

Kamu baca buku dari pagi sampai petang. Kamu pula buat latihan dari pagi sampai petang.

Aku? Aku tembak bastard-bastard scum of the Empire dari pagi sampai petang untuk menenangkan diri aku ini.


Kepada semua rakan-rakanku yang akan menduduki peperiksaan, May the Force be with you.

Trust me, we're going to need it, big time.

6 comments: