Tuesday 30 December 2008

A bridge to a bridge.

Sudah berapa banyak kali dah aku tonton cerita Bridge To Terabithia. Dan setiap kali aku tengok cerita tersebut, aku akan tidak henti-henti berasa sebak di dada. Menangis di dalam hati tanpa mengeluarkan air mata.

Cerita ini memang menyentuh perasaan aku. Sejak kali pertama aku tengok cerita ini, memang aku ada terasa lah jugak. Terdapat unsur-unsur di dalam cerita ini yang pernah aku alami di dalam hidup aku.

Aku tak tau apa nak cakap lagi, ini sahaja yang boleh aku ekspresikan buat masa ini.

Currently my emotions are on a holiday. I am just a vacant person without any feelings.


By the way, why can't we be friends?


6 comments:

  1. try this one : Mr. Magorium's Wonder Emporium
    boleh thn jugak cerita die

    ReplyDelete
  2. ahaah mr magoriums wonder emporium dah tengok dah. best lah jugak. tapi terabithia lagi best walaupun menyedihkan.

    ReplyDelete