Sunday 14 December 2008

Siri sakit hati 001.

Sedang aku semangat mengemas bilik, aku terperasan dua buah beg galas di hujung bilik. Di dalam kedua-dua buah beg galas itu terdapat beberapa buku-buku teks sekolah yang sepatutnya dipulangkan beberapa hari yang lepas lagi. Buku-buku itu kepunyaan kawan aku.

Lalu aku pun mesej-lah beliau.

Aku: Kau tak hantar lagi buku teks. Buku teks ada kat rumah aku.

Beberapa minit kemudian. Aku mendapat jawapannya.

Rakan: Bukak skola nnt aku antr.


Sekian.



Apa kau ingat bilik aku store untuk kau simpan barang-barang kau? Bukak skolah nanti tu bile?

6 comments:

  1. datang sekolah? mana ada datang sekolah.

    hazriq tak ada pergi sekolah ke tolong-tolong bilik komputer ke?

    ReplyDelete
  2. tolong apa?
    kene tolong ke?
    tak tahu plak.

    ReplyDelete
  3. weh nak tunggu bukak sekolah apa padahal kita dah tak sekolah lagi! ahahah xD

    ReplyDelete
  4. ahahaha tahu takpe. ada lah jugak unsur sakit hati di dalam emosi aku ini.

    ReplyDelete