Sunday 5 December 2010

I am doomed to be a kid forever.

Oh,mgu dpn hari khamis peg mara kl dtg.so dekan nk nme kite n mybe kita sume kne jmpe diorg.ade lunch.btw thanks azwan.

Aku tak pandai lah nak bergaul dengan orang tua, lebih-lebih lagi orang yang berpangkat. Kalau dengan senior pun aku tak berbual sangat apatah lagi orang yang lebih tua daripada mereka. Lagilah aku rasa malu nak bergaul. Bukannya aku ni antisosial, cuma aku tak tahu nak cakap apa dengan mereka. Aku selalu fikir mereka lebih tahu daripada aku, lebih arif, jadi apa yang keluar dari mulut aku macam suatu benda yang bodoh sahaja.

Tolonglah, aku tak reti nak layan orang kenamaan terutamanya. Aku tak reti bab-bab protokol ni dan aku tak nak tahu bab-bab protokol. Yes i know, sepatutnya aku ambil tahu dan belajar semua tu, tapi masalahnya aku tak suka dan tak nak.

No comments:

Post a Comment