Sunday 12 December 2010

Sesuatu yang buat aku gembira.

Entri sebelum ini aku pernah tuliskan bahawa aku mendapat berita gembira daripada kawan-kawan aku. Mereka seakan-akan memilih aku untuk confide, memilih aku untuk diberitahukan berita gembira tersebut. Aku pun gembira mendapat tahu berita tersebut. Sangat gembira. Hanya Allah sahaja yang tahu betapa aku gembira untuk kawan-kawan aku. Baru sekarang aku tahu perasaan ibu dan ayah apa rasanya bila dapat tahu anak mereka dapat hasil yang cemerlang. Tapi aku tak maksudkan aku ini dah punya anak.


11:15am

awan..!!
:D:D
11:15am

assalamualaikum nok
apa khabare?
11:16am

waalaikumussalam mok..
beta khabar baik..
:):)
11:16am

evewah beta
over
ahaha
11:17am

hahaha..
awan..!
nk kongsi ngn anda..
kamek punya result..
:D:D
11:17am

ahahaha silakan
saya sukaaaaa
ahaha
cemana ok tak?
11:17am

hm..
alhamdulillah..
folan dpt sekian-sekian..
11:18am

YA ALLAH YA TUHANKU

11:18am

sikit lagi nk dpt dean..
11:18am

pandainyaaa anak maaak
ahaha
alhamdulillah
syukur sangat-sangat
ahaha thanks wei buat aku gembira hari ini
ahaha
:):)
tahniah wei
itulah berkat usaha anda. tahniah
11:19am

haha..
thanks sgt2..
semua kerana anda lah..
:):)
11:19am

ahahah tentulah tidak, apa lah pulok kerana saya. anda yang berusaha
11:19am

bg semngat..
11:19am

saya sokong sahaja
ahaha semangat itu sikit je. inisiatif sendiri tu yang pentign
11:19am

hm..
betul..
haha..
nk tau..
dulu kn..
folan nk lawan wan tau..
tgk2 wan dah keluar..
isk3..
hahaha..
:D:D
11:20am

ahahaha
tahu takpe
nak jugak lawan kan
kita lawan boxing je lah lepas ni
ahaha
11:21am

hahaha..
11:21am

folan, folan, folan dan si folan cemana? ok kah?
11:21am

boleh bah kalu kau..
11:21am

ahahah
sem pertama dah macam ni, kerja sekarang maintain je lah kan. alhamdulillah. and again tahniah
11:22am

folan n folan x tahu..
ssh nk tgk mereka on9..
folan xnk bg tahu..
folan lebih kurg cm syaza..
11:22am

ahaha oh takpe. nanti-nanti tahu lah kot
wah hebat lah semua
11:22am

haha..
insyaallah..
akan try untuk maintain..
:):)
11:23am

okie dokie
cool
Maka dengan ini saya ingin mengucapkan tahniah kepada yang berkenaan. You know who you are. Saya tidak letak nama siapa-siapa atas dasar anonymity. 

No comments:

Post a Comment