Tuesday 22 June 2010

Seriously?! WTF!?

Rakan: hye
assalamualaikum

8:03pm Me
waalaikumussalam
apa khabare?

8:03pm Rakan
sehat
d mana kamu?
wat pe?

8:03pm Me
di rumah

8:03pm Rakan
percer uitm?

8:03pm Me
utim?
*uitm

8:03pm Rakan
degree course per hang nk wat?
rituh kte intrview uitm s.alam?

8:04pm Me
aku tak dapat uitm lah

8:04pm Rakan
so?

8:04pm Me
oh bukan uitm lah

8:04pm Rakan
wat's next?

8:04pm Me
yang interview tak dapat

8:04pm Rakan
larrrrrrrrrrrrrr

8:04pm Me
sekarang ni aku dapat unimas

8:04pm Rakan
ko ni cam keling
cam baim

8:04pm Me
akan kue bertolak ke sarwak

8:04pm Rakan
cite nak belit

8:04pm Me
*sarawak
ahaha mana ada belit
kau tu otak berbelit

8:04pm Rakan
ble?
dah pkir masak2?
kos per weyh?

8:05pm Me
dah fikir masak dah

8:05pm Rakan
jauh2 x berbaloi lupekan jela

8:05pm Me
sains kognitif
ahaha asal lak

8:05pm Rakan
kate nk study overseas?

8:05pm Me
kalau belajar luar negara jauh berbaloi pulak

8:05pm Rakan
cam bapak ko
best

8:05pm Me
study overseas lah ni

8:05pm Rakan
cam taik
sarawak
hak tui

8:06pm Me
okie dokie

8:06pm Rakan
opinion
da makan?

Lepas tu aku terus tak ada mood nak layan. Aku tak nak lah mencarut kat kau semata-mata. Kau dah lah kawan aku, tiba-tiba perangai macam sial. Aku tak nak lah buat hal. Kawan dah lama. Mungkin aku pun salah baca ke apa. Tapi tiba-tiba kau contact aku lepas tu tulis macam tu, memang aku rasa macam pukimak lah. Kalau itu kau main-main gurau pun, aku tak ada rasa nak gelak. Aku mungkin tak ada sense of humour kot. Aku rasa aku bergurau pun tak ada lah macam tu. Maaflah kalau aku mencarut. Tetapi kalau kau dah chat macam tu, memang nak kena maki je. Memang macam sial.

2 comments:

  1. sabar2..tu la manusia..macam2 ragam..hehee

    ReplyDelete
  2. thanks. tapi perkara ni agak mengejutkan lah jugak kan. kawan sendiri tu.

    ReplyDelete