Monday 14 June 2010

Edited: Why!?

Aku baru sahaja selesai tonton trailer Mortal Kombat Rebirth/Destruction/3. Satu sahaja persoalan yang tersemat di hati dan dalam kepala aku yang membuat aku meronta-ronta dengan perasaan amarah dan tertanya-tanya, iaitu:

KENAPA JOHNNY CAGE KENA MATI SIAL?!

Dalam cerita Mortal Kombat sebelumnya pun Johnny Cage mati. Orang yang terbit cerita ini ada apa-apa perasaan benci ke terhadap Johnny Cage? Kenapa dia kena mati sial?!


On the other hand, the movie looks promising. Scorpion has turned good(or not, whatever) and is the main character. So cool! And scorpion is going to fight against Subzero, and i know that it's going to be EPIC. Can't wait to watch it. It is definitely on my To Watch list.

Oh, tapi aku dapat tahu, dia keluar macam tahun 2013. Lambat sial.

Ralat: Trailer yang aku tonton adalah short film untuk dibuat sebagai cadangan untuk buat movie Mortal Kombat yang baru. Namun apa-apa cerita untuk mulakan projek tersebut belum lagi dikenalpasti.

No comments:

Post a Comment