Tuesday 12 October 2010

Untuk brader-brader.

Aku tahu mungkin aku tak tahu apa yang kau rasakan sekarang, apa perasaan kau sekarang, dan emosi apa yang kau pakai untuk imej hari ini. Tetapi aku tahu yang aku rindu kau dan aku minta maaf kalau aku macam , to say it bluntly, a jerk. Kadang-kadang tu ak urasa memang aku ni seorang yang jerk. Minta maaf lah eh. Tapi aku nak kau tahu yang aku sedia membantu, mendengar, melihat, dan sebagainya pada bila-bila masa sahaja yang kau perlukan aku. Walaupun agak sukar untuk hubungi aku, kau hubungi sahaja ayah aku dia boleh tolong. ahahaha ok bad joke. Nanti bila aku berkesempatan dalam asa terdekat, kita cuba berjumpa lagi eh. Buat sleepover ke, pergi tidur hotel ke. ahahahah Anyways, i'm here for you bro. This is called a bromance. Khas buat korang. ahahah







Memang biar gambar blur, sebab terlalu censored. :)

1 comment: