Monday 12 January 2009

Susah sikitlah nak menyindir dalam blog. Orang bodoh tak boleh nak perasan.

Just because i have a job now doesn't mean that i will neglect my responsibilities here. Hahaha poyo gila.

Anyhoo, hari ini aku baru dapat tahu bahawa untuk aku bergelar lelaki, aku perlu dengan secara berterusan, bercerita dan bercakap pasal perempuan, tetek, kereta, bola dan lain-lain lagi yang sungguh tipikal untuk seorang yang berkaum Adam.

I'm like, wow, this is such a revelation. Patutlah saya tidak pernah ada kawan perempuan eh. Patutlah saya tidak pernah berkasih-kasih eh, sebab saya asyik tak cakap pasal benda-benda yang sepatutnya saya cakap.


p/s:


Oh dan happy birthday Azizaaaaah, Gadis Ayuuuuu.
Sorilah lambat ke apa eh. Tiada alasan. Tapi anyways, Happy birthday. Itupun kalau kamu baca belog ini.

No comments:

Post a Comment