Tuesday 13 January 2009

I am weak. But i don't care. As long as i have fun. Thats what matters.

HAAHAHAH.

Baru tiga hari kerja dah ponteng. Nampak sangat tidak berdisiplin dan pemalas.

Bukan tu sahaja, aku ada rasa-rasa nak berhenti kerja. I mean come on lah, baru tiga hari. Orang lain dah lama kerja ok je. Boleh tahan. Betapa lemahnya aku ni. No wonder people call me a sissy.

Aaaaah. Do i look like i care what you people think about me. Pernahkah aku buat apa-apa keputusan berdasarkan sama ada kamu akan sukakan aku ataupun tidak. Asalkan aku ada kawan-kawan aku, itu sahaja yang penting.

Bukan kau dan gaya-gaya cool kau.

Bukan kau dan kertas-kertas hijau kau.

Bukan kau dengan barang-barang canggih kau.

Bukan kau dengan dua muka kau.

Dan tentulah bukan kau, normal.

I am a freak. I embrace it. I am friends only with freaks.


p/s: kalau ada kawan aku cakap yang dia bukan freak, malas aku nak layan. Mengaku je lah hoi! hahahaa

5 comments:

  1. you are already one. dan kalau bukan pun, perlu ke kau tanya aku? i'm not the boss of you. but if you want me to be, then i gladly accept that position. ngehehe bukan main panjang jawapan aku.

    ReplyDelete
  2. ahha...
    ok2,nnti la aku tetapkn ape nk jd dgn aku ni...

    ReplyDelete
  3. ahaha aku menanti. perlukah kamu banyak masa?

    ReplyDelete
  4. aha,aku mmg perlukan,tp mase je xnk bg peluang kat aku dah..

    ReplyDelete