Saturday 6 November 2010

Ucapan selamat.

Ok sebenarya aku tak tahu aku terlambat, aku terawal atau tepat pada masanya. Kalau bab-bab ingat tarikh lahir memang aku seorang yang pelupa. Sedangkan aku simpan kalendar untuk ingatkan tarikh lahir kawan-kawan, dan kalau terlupa tengok kalendar pun, ada beberapa kawan-kawan aku yang lain selalu ingatkan hari jadi kawan yang lain. Jadi tadi ada seorang kawan aku ini meningatkan, aku nak check kalendar untuk kepastian, kalendar tak wujud. Jadi selamat ulangtahun. Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberkati dan sukses di duna dan akhirat. Aku doakan kejayaan kau. Amin. :)

Hadiah paling baik adalah doa. Kan. :)

2 comments:

  1. hahha
    thanx
    asal burok sgt gamba aku masa tuh
    hoho

    ReplyDelete
  2. ahaha atas basikal yang macam nak patah aku rasa.

    ReplyDelete